Nurersz Kızlar merhaba 13+5 gebeyim. Bugün aşırı sancım karın ve bel ağrım var sanki adet ağrısı gibi herhangi Bi kanama falan yok çok şükür ama sancım var normal mi bu haftalar da 🥺
Aysh89 Bebek kasıklarına yerleşiyor die belki adet sancısı gibi olabilir bel ağrısı da aynı şekilde yerleşmeden kaynaklı belki doktoruna sor cnm bnm de olmuştu normal demişti doktorum