Şu an içinde bulunduğumuz süreçte malesef devlete gitmeye çekiniyorum.Kötü insanların ve yanlış politikaların sonucunu biz çekiyoruz.Butun sağlık personellerini anlıyorum,empati kurabiliyorum.Ne yazık ki her yerde çürük elmalar var.Normal zamanda bile sebepsiz azarlama ve yüksekten konusmalari yüzünden muayene olmadan çıktığım çok oldu o yüzden hamilelikte bu psikolojiyle hiç dusunemiyorum.Özel çok mu mükemmel hayır en azından insanca muamele görüyoruz.