ozgecg ya bence abartıyorlar biraz. Ben nane limonda içtim, ıhlamurda içtim, maydanoz da yiyorum. Yani açıkçası kilo kilo yemiyoruz zaten. Tükettiğimiz miktarlarında sakıncalı olcağını sanmıyorum. Kulaktan dolma abartılı şeylere hiç kulak asmıyorum. Normal yaşamda da zararlı olan şeyleri ( sosis, salam, fastfood gibi) yemeyi tercih etmiyorum o kadar.