Fatmayusuf Merhaba arkadaşlar ilk önce sezeryandan asla korkmayın inanın okadar korkunc bişey degıl yada bünyeden bunyeye degısıyor olabılır nyse 39 haftamda hersey normal doğumu gosterıyodu en son ki muayende doktor enfeksıyonum çok olduğu için sezeryan yapmaya karar verdi iyiki de sezryn olmus cnku sezryn olmama rahmen yinede enfeksıyonum bebeğe gecmışti çok şükür ikimizde iyiyz 🙏🏻 Ameliyat 1 saat sürdü doğmdan sonra agrılarm çok olcagndan korkmustum ama hıc öyle olmadı devamlı yurudum ve kahve çok içtim ve 1 günde ayağa kalktm size tavsıyem devamlı yuruyun yatağa bagımlı kalmayın 💙 doğumun ertesi günü hem bebegmle ilgilendm hem kendimle
Epelinkiran Bende yarın giricem biraz korkuyorum. Bebeğimin doğum anını görmek için spinal istedim ama heyecanlanırmıyım orda canlı canlı kescekler sanki ay düşününce çok korkunç geliyo 🙄
Tugbaelmass Epelinkiran bende aynıyım inanın allah sağ sağlim kurtarsın cıkınca yazarmısınız merak ettim