Biranneikibebek_ Canım normal yollarla oldu. Bir de ailemiz de ikiz bile yokken oldu. Doktorlarda çok şaşırıyor, ilk soruları tedaviyle mi oldu oluyor 😊 Doktorlar da ikiz artık olabiliyor genetik olmasada ama üçüz çok çok ender olan Bi durum, allahın hikmeti diyolar 😄 ilk muaniyemizde bir kese vardı sadece. Kalp atışını duymaya gittiğimiz de iki kese gördük sonra Bi kesenin içinde iki bebek var dedi doktor😍 Bir kalp atışı duymaya gittik üç kalp atışı duyduk çok şükür. Hiç ikiz bile beklemiyorduk eşim çok dua ederdi ama inşallah çok çocuklarımız olsun ikiz olsun üçüz olsun derdi. Olmaz öyle bişey heveslenme hep keseyi gördük bir bebek var demiştim ama. Gerçekten Allah isteyince herşey oluyor❤️ Rabbim sağlıklı sıhhatli hayırlı hayırlı ikiz evlat nasip etsin inşallah sanada dua edeceğim 🌼