Serpilaksu11 2018 eylul dogumlu oglum ve hamileyim tam okullar acilirken dogumum olacak.ben verdim krese yarim gün verdim ve oglenci olacak.Devlet okuluna mi verdiniz acaba?
Tam gün versem çok daha iyi olurdu ama birden kardeşinin gelmesiyle dışlanmış hissetmesin diye yarim gun verdim.Sosyallesmeleri acisindan sart bence.