Omay0707 Merhabalar, benimde 3.29 çıkmıştı. İkili test risk oranı da 1/97 ydi. Doktor riskin yüksek olduğunu söyledi
Fetal dna testi yaptırdım çok şükür orada risk düşük çıktı.
İkili testin doğruluk oranının düşük olduğunu söylüyorlar. İleri tetkikler için fetal dna ya da amniyosentez öneriyorlar.
İmkanın varsa fetal dna yaptır en azından için rahatlamış olur.
Umarım her şey yolundadır içini ferah tut sevgiler