_Hill_ tam manasıyla evet öyle demek yanlış olur canım. Daha önce gittim ama, yumurtalıklara bakıldı sağlıklı olduğu söylendi, hormon testi verdim çok absürt sonuçlar çıkmadı. Ama hsg çekilmedim mesela, eşimden test almadılar mesela. Bu ay doktor randevum var adetin 2. 3. Günü. Büyük ihtimalle saydıklarımı ve eksik olan şeyleri isteyecek. Ona göre at deve belli olacak artık.