Fatma-d KIZLAR 36+1 OLDUK BEBİŞ HALA DONMEMİS DÖNMESİ İÇİN YAPILACAK HERHANGİ BİRŞEY VARMI ACABA HAFTAYA TEKRAR KONTROLUM VAR NORMAL DOĞUM İSTİYORUM AMA BU GİDİSLE BEBEK DÖNMEYECEK GİBİ 😆
Eslem_1 Sancınla da dönebilir düşük ihtimal de olsa..ama 39 Da bile dönenler var bebeği döndürme egzersizine rağmen dönmedi bende