Azrazerin Bugün birden bire şiddetli kanamam oldu hemen hastaneye gittim normal temizliğimi yapıyordum gelen kanama adet kanması gibi ağlaya ağlaya helak oldum doktor muayene ettiğinde bebeğin eşinin rahim ağzına yakın olduğunu söyledi progestan verdi ve kanmayı kesecek bir iğne verdi. Bebeğimin kalbini duyana kadar öldüm öldüm dirildim 😣bu durumu geçiren varmı rabbim düşmanıma vermesin bu korkuyu unutamam 11 haftalığım
Muwahhide Bol bol yatın dinlenin , ağır iş yapmayın hatta şuan hic iş yapmayın , kanama durana kadar durum düzelene kadar , bu önemli bi durum , bende daha önce yaşadım kötü sonlandı kanamam felan durmadı doğum oldu , siz sonradan pişman olmayın benim gibi . Ve en önemlisi stres yapma olumlu düşün iyi şeyler düşün , kafanı başka şeyle meşgul et.
Sebahat42 Benımde 8 haftada anıden kanamam geldı dedıgınjz gıbı adet kanaması gıbıydı gece oldu hemen eşımle acıle gıttık ama ben bebege kesın bişey olmuştur dıe düşündüm.doktor baktı bebekte bı sorun yoktu sadece rahım içinde bırıken kan gelmış dedı progestan verdı ve kesınlıkle kalkmıcaksın dedı kurban bayramı yakındı ve bayramda bıle bayramcı hiç bır yere cıkma dedı.dedıgını yaptım yattım ve ilaçlarıda düzenlı kullandım şükür sımdı ıyıyız.13+5olduk rabbım sizede şifa versın
Azrazerin Ay allah razı olsun içimi rahatlattınız az önce baktım ilk kanma gibi değil ama böyle kahverengi akıntıngibi olmuş bir damla kadar 😣 allahım onu bana bağışlasın🙏🏻
Caglasmsk Gecmis olsun canım. Bi sure yat tuvalet ve dus haricinde kalmamaya dikkat et. Plesentan yukariya cikar insallah yatarken ayaklarinin altina yastik koyda yat. Bi an önce duzelirsin insallah canim.