Mrserdur Kizlar 36 yiz bugun tam yarin artilara gecicez 2 gundur acayip karinalti ve kasiklarimda agri var gecer gibi oluyor ama gecmiyor dogum belirtisi mi acaba sizde de oylemi bavaklarim kesiliyor agridan
Si-bel Mrserdur valla aynı şey bendede vardı cnm şu an ben 34 haftaligim gitdim ama sancim cikmadi enfeksiyon çıktı bir hastaneye git derim bekleme ne olur olmaz herkez aynı olacak diye birsey yok .
tazebiranne_hg04 Mrserdur sancıdır muhtemelen bende de oluyor 35+6 çok ufak nstde sancı çıkıyor zaten çok şiddetli olur düzenli şekilde gelirse hastaneye gidin