_ozlmm Tubacngl benim ertesi gün çok hafif bi kolum ağırdı bir de bebişin hareketlerinde azlık hissettim oda iki üç gün sürdü sonra düzeldi başka bir yan etki yaşamadım
Sahranr Tubacngl bende ağrısı 1 hafta sürdü çok ağrıdı ozellikle sol tarafa vurdugu için oraya dönük yattigimda daha çok ağrı yapti1 hafta sonra gecti
170217 İlkinde iki hafta ağrı ile üstüne yatamadım ikinciyi geçen gün oldum bir gün sonra koronayım diye hastaneye gidip test verdim çok şükür değilmişim bir gün sonra geçti ateş vücut ağrısı eklem ağrısı hepsi oldu
Tubacngl Bebek hareketlerinde azalma oldu mu peki pazartesi günü De detaylı ultrasona giricem sorun olmaz dimi yoksa salı günü mü aşı olsam kararsız kaldım
170217 Tubacngl yok hasta olsan da girersin ultrasona ama herkes öyle ağır olacak diye bir şey ok çoğunlukla bir şey olmuyor kol arısı dışında