Kızlar pazartesi 38 haftalık sezaryen olacağım. Doğumdan önceki 8 haftalık iznimi yaz tatiline denk geldiği için kullanmayacağımı öğrendim. 38 haftalık doğum yapacağım için doğum iznim 8 hafta mi olacak yoksa 40 ’ı tamamlamadigim için 10 hafta mi kullanacağım? Bilgisi olan var mı acaba?