Kızlar annem beşiğimizi alacak ilk torunu aşırı hevesli ve benim daha önce bir kaybım var hayalinde sepet beşiklerden var ya o vardı hep o besiklere bayılıyor biran önce alacakta daha erken 25. Haftadan sonra al diye zor tutmuş durumdayım şimdi bu sepet beşikleri ben çok kullanışlı bulmuyorum beğeniyorum tamam ama 1 2 yaşına kadar kullanılabilir mi ? Direk monsteri yataklar var ya o sepet beşikten daha uygun fiyata onu mu alsam yada annem sepet beşiği alsın bizde monsteri yatak mi alsam vs diye düşünüyorum bu sepet beşiği alırsak büyük ihtimal o istediğim yatak alınmaz 2 yaşına kadar bekleriz herhalde arada kaldım annemide kiramiyorum alma kullanışlı değil diye elimizde zaten çok sıkışık bide kiraciyix seneye tayin durumumuzda var bu beşik bizi 2 yıl idare eder mi ?