Anonimmm95 Meerve-um Ben de 6+2 yim. 5+4 ken kese görünmüştü bebek yoktu. Şimdi korkuyorum yA göremezsem diye. Özele mi gittiniz devlete mi?
Nevaninannesi Anonimmm95 Anonimmm95 sanırım bu korkuyu hepimiz yaşıyoruz. Ben de keseyi gördüm ama kalp atışını henüz duymadığım için çok endişeleniyorum. Randevum 10 unda sabırsızlıkla bekliyoruz
Aysnr11 Anonimmm95 bizde keseyi görüp bebeği görememiştik 5 haftalıktı 1 hafta sonra gittim yine görünmemişti şuan 8+1 ağustosun 8 ine randevu aldım inşallah duyarız 🤲🏻🌸
Duyguuu488 Bende cumartesi 6 hafta olucam o zaman gideyim diyorum doktora kalp atışı duyulur mu acaba gittiğimde