Happy Mom annelerinin doğumdan sonra kullandıkları uygulamamız Happy Kids'in Forum sekmesinde annelerin birlikte oluşturacakları müthiş bir çalışma başladı. Uygulamayı henüz indirmeyen annelerimize haber verelim dedik.
İndirme linkleri:
iPhone:
https://itunes.apple.com/tr/app/happy-kids-bebek-gelişimi/id1349245161
Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=tr.com.happydigital.happykids
Masaüstü Forum linki:
http://forum.mutlubebekleriz.com
"Annelerimiz ile birlikte AY AY GELİŞİM ÖZELLİKLERİ BAŞLIĞI oluşturuyoruz."
Annelerimiz, bebeğiniz kaç aylık ise o ayın gelişimini yazın biz de onları derleyip toparlayıp "sizlerden gelenlerle aylık gelişim başlığı" oluşturalım diyoruz. Bu fikir için @Sny91 'a teşekkür ederiz, daha önce planladığımız bir kurguyu gerçekleştirmek için bize güç verdi.
Örnek bir yazı: Bebeğim 2 aylık. Kilosu: 4,2 Boy: 56 cm
Gülüyor, yüksek sese tepki veriyor. Günde 18 saat uyuyor, anne sütüyle besleniyor.
Örnek bir yazı 2: Bebeğim 6 aylık kilosu: 7,4 boyu: 68,8 cm desteklenmeden oturabiliyor, seslendiğimde bana bakıyor. Dişleri kaşınıyor ve salyası akıyor. Ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum.