limoncicegim2 Enox kan sulandırıcı iğnem var kolumdan vuruyorum ama çok yanıyor hamile olupta karnından vuran var mı cesaret edemiyorum ?
Blossom00 limoncicegim2 Göbek deliğinden 4 parmak ileri vuruyorum iğneyi sokarken hiç acımıyor morarmada olmuyor alışınca çok basit☺️
A_r_m_i07 limoncicegim2 bende karnımdan vuruluyorum canım 🥰 göbekten vurulması daha iyi diye duydum. insan alışıyor ilk başta uzun süre geçiyordu iğneyi yapana kadar eşimi baya uğraştırıyordum şimdi alıştım arada kendim yapıyorum
Merveyaz limoncicegim2 göbeğime kendim vuruyorum göbek deliğinden 4 parmak sağa ve ya sola şeklinde.Son haftlardayım bazen karnım sertleşince zorlanıyorum ama yinede kol ve bacak daha çok yakıyor gibi hissediyorum🤦🏼♀️
Deemetibostnci limoncicegim2 ben baldırımdan vuruyorum orası hiç acımıo diğer yerlerim çok acıdı devam edemedim
zmg287 limoncicegim2 sacmalama😀 en iyi yag tabakasi gobekte var o yuzden doktorlar hep gobek onerir.. bide o ignenin ucu zaten minicik 😀