Prenseskuzum 😁😁😁 Hay Allah nasil da denk getirdim yaa tamam unut gitsin demedim demedim oyle birsey 😂😂
Hmmm o zaman Zümra var oda hosuma gidiyor.
Günce var. Birce var. Simay var.
Benim oglum olacak nasipse kizim olsa hep bunlari dusunuyordum 😊
Bende ogluma bir isim bulamadim henuz Alparslan koyabiliriz ama emin degiliz 🤗