ireemnuur Merhabalar. 32.haftamdayım bugün nstde bebek hareketsiz olduğu için dr kan sulandırıcı iğne verdi. Hala hareket hissetmezsen yatış vericem dedi. Daha önce bu sebeple iğne kullanan var mı acaba?