Cnsy00 Merhaba kızlar doktor 11+5 te erkek dedi biliyorum erken ama bende baya bi çıkıntı gördüm açıktı bacakları fotoğrafını çekmemiş o anın tabii bugün 12+5 te bi ihtimal yanılma olabilir bi çıkıntı var evet ama kızlarda da bu dönemde olabiliyor biraz daha bekleyelim dedi sizde böyle bişey yaşayan oldu mu fotoğrafta yüklüycem bide siz tahmin eder misiniz :) -
denizasigi Cnsy00 benim ilk erkek denen sonra kiza dönen yavruma benziyor bu bebiste :)) ama haftaniz küçük net bise demek için erkenn
01ikra Cnsy00 Banada 12 haftalıkken bi çıkıntı gördüm şüphelendim erkek olabilir dedi 14 haftalıkken başka bir doktora gittim büyük ihtimal kız dedi şuan yine değişir mi merak ediyorum bende 2 hafta sonra gidicem
denizasigi Cnsy00 evet ama heveslenmek için çok erken bize 18. hafta da yüzde seksen erkek dedi. ve detaylı ultrason a girdiğimde kızım olacağını öğrendim. 5 buçuk aylık hamileyim yeni öğrendim cinsiyeti o derece 😂
Cnsy00 denizasigi göstermedi mi acaba ya çünkü baya ileri haftada öğrenmişsin valla hayal kırıklığı yaşarım 😀 tabii sağlıklı olsun en önemlisi o ama bende erkek hissediyordum hep
denizasigi Cnsy00 öyle deme kız hayırlısı neyse o olsun cinsiyet fark etmiyo hayırlı sağlıklı evlat olsunlar yeterli 😘
Cnsy00 denizasigi ya tabiki öyle aslında kız çocuklarını hep daha çok sevmişimdir ama bi haftadır kendimi alıştırdım herhalde 😅 neyse hayırlısı önemli olan sağlık
denizasigi Cnsasln %80 dedi ama yuzeysel dedi ben zaten kesin olarak bakmadim. genelde erkek değişmez diyordu herkes ama öyle olmuyor bacagini acmayan bebeklerin çoğu kız oluyor şekil A biz 😂
Cnsasln denizasigi 17 haftalıkta banada erkek dedi ama içimde hala kız hissediyorum sanki değişcekmiş gibi erkek olduğunu duyunca şaşırdım hatta baya 😅