Mervekara5 Kızlar merhaba hafif kahverengi kanamam oldu bugün doktora gittim doktor bebeğin eşinin alt tarafta olduğunu 3 ay da yukarı çıkabileceğini söyledi daha önce böyle bir durum yaşayan var mı hiç ?
Nurersz Mervekara5 bende 12+5 de kontrole gittim aynı şekilde söyledi benim kanamam olmadı ama yolculuk ve ilişki yasak dedi çoğu hamilenin başına geliyormuş ağır kaldırmayın bol bol dinlenin umarım ikimizinde yukarı çıkar geçmiş olsun 💜