Meryem_41 bu sefer ilişkinize ailesini katmadan konuşun . Erkekler çoğunlukla kendi ailesinin şikayet edilmesinden nefret ediyor,geneli anneci zaten. Ben evliliğimizi düzeltmek istiyorum birbirimize yardımcı olalım, sen benim ailemle-ben senin ailenle bir süre görüşmeyim. Mesafe olunca belki düzelir bazı şeyler. Evimize-bebeğimize yoğunlaşalım, sorunlarımızı konuşarak çözelim bak hamileyim artık iyi hissetmek istiyorum ve senin de mutlu olmanı istiyorum diye girin konuya. Yine yapamazsak ayrılalım diyin.