Kızlar çatın basık diye doktorumla sezeryanın daha uygun olacağını düşünüp karar verdik. Normal istiyodun ama nasip, sağlıkla gelsin bebeğim. Ama çok heyecanlıyım, içim kıpır kıpır, bebişimide çok merak ediyorum.ay çok farklı bi duygu endişe heyecan hepsi bir arada. Doğum yapınca sizler gibi inşallah bende doğum hikayemi payşaşıcam…