denizasigi Snm123 kişiden kişiye değişir bu durum. ben 3 ay boyunca full mide bulantısı tiksinme vs olmuştu sonra azalmışti. kanama olmadığı sürece sorun olmaz
seda2209 Snm123 ay dur nazar etme kendi kendine kiz. Ben 27 olucam hâlâ bulantı istifar sürünüyorum en iyisi belirti olmaması 😂
Tugce-12 Peki ilk ay adet olacakmış gibi ağrınız oldu mu hiç belirtiniz yok muydu sadece gecikme mi oldu
ilaylayy Snm123 yani ben 10+4 üm ama 2 kere kustum sabahları sadece mide bulantı hissi oluyor ama kusturmuyor aşırı değil tabi bide tavuk et köfteden tiksindim benimde bi belirtim yok
Celins_ Snm123 kişiden kişiye değişir.. şanslı hamilelerdensin bende oğluma hamileyken doğurana kadar hiç ağrım sızım olmamıştı. Şimdi yine hamileyim yine pek belirtim yok😊
Snm123 Celins_ yaa göğüs hassasiyetim bi var bi yok benim kuuzm o beni korkutuyor midem de çok öyle bulamadı
ilaylayy Snm123 göğüs hassasiyetim hamile olduğumu öğrenmeden 10 gün önce ortaya çıktı ilk belirtimdi ve 1 gün bile geçmedi hala var göğüslerim şiş bide iç göbeğim yok sanırım göbeğim çıktı
ilaylayy Snm123 ama şunu söyleyeyim belirtinin olmaması çok güzel benim arkadaşım kusmaktan helak oldu öyle olcam diye korkuyordum Allah’a sükür iyiyim çok uyuyorum göğüs ağrım var o kadar
Usnac1995 Göğüslerim ağrıdı sadece o da regl olacağım zaman kadar. Hiç belirtisiz geldim 32. Haftaya 😂
Gmzbiri Snm123 herkes mide bulantısı vs yaşayacak diye bir şey yok. Ben dibine kadar kusarken. Arkadaşımın hiçbi belirtisi yoktu. Doktor her şey normal diyorsa sıkıntı yapmayın🤗