Bugün kontrol vardı doktor ultrasonla baktı herşey yolunda dedi şükür nst çık dedi çıktım nstye sonra sonuç göstermeye indim doktor baktı baktı bana dedi ki senin ağrın var mı dedi bende var dedim genelde belim çok ağrıyor kasıgım arada ağrıyor dedim dedi alttan bir muaneye edeyim seni dedi sonra geldi dedi bu muaneyi niye ediyorum soyliyeyim dedi bebek ters dedi kordon sarkması falan olabilme ihtimali oluyor ondan dedi sonra baktı acilman yok kapalı güzel dedi ağır iş yapma pazartesi doğum var zaten dedi anlamadığım şey nst de ne çıkmış olabilir de öyle alttan baktı nst de böyle benim anladığım kadarıyla fazla bir sancı yok gibiydi yada ben anlamadım