Tubiiiiif Kızlar dün sabahtan başladı 23 haftalık hamileyim belimin altı agrıyor fena şekilde ara ara kasıklarıma vuruyor yerimden kalkamıyorum bu haftalarda böyle olan varmı
Pijamaskeliler Tubiiiiif 13 haftaligim daha yeni başladı bel ağrısı 1 kap yemeği zor yapiom ayakta durmak zor oluyor benim için de 🙄
Kubrak2016 Bende 13 haftalığım kasıklarımda hafif ağrı vardı bugün gittim doktora birşey yok dedi progestan verdi. Çoksa ağrı bi kontrole git canım nolur nolmaz
Tubiiiiif Kubrak2016 progestan kullanıyorum canım riski gebelim var kanmam olmuştu 36 haftaya kadar kullancam
seda2209 Tubiiiiif aynen doktoruma söyledim hamilelikte bunlar normal dedi ama canım çok acıyor iki iş yapsam kalçama vuruyor inşallah normaldir jsnxjdx