Merhabalar kızım bir buçuk yaşında daha önce böyle bi post açmıştım sendrom dan dolayı böyle olduğunu düşündüm ama bisey fark ettim acaba bu normalmi herşeyden korkar oldu bu aralar motor ve araba sesinden çok korkuyor insanlar dan geçen arkadaşımın oğlunun Doğum gününe gittik ama asla içeri girmedi cafede yapıldı böyle yerlere girmiyor kapalı alan fobisi falan mı var ki pedago ga götürsem mi ki 🤔