Oznur-Eldes Kızım olursa şu isimleri düşünüyorum Eylül ,Bade , Deva . Ama en sıcak baktığım “Deva” 👼🏻
Kadriyearslan Kızım olacak ama eşimin akrabası koyduğu için istediğim ismi değiştirmek zorunda kaldım belki siz beğenirsiniz ‘Aden’ ☺️