Eslem_1 _ozlmm daha düşük olanları da vardır belki ama onlarında diğer değerleri düşük oluyor en iyisi yine Erzincan gibi
Nsrn1 _ozlmm günlük tüketebilirsiniz sakıncası olmaz sanırım. Bildiğim kadarıyla sodyum oranı düşüktü kızılayın sodasının.
Ormanmeyveli _ozlmm Şuan kaç haftalıksınız bilmiyorum ama 28. Haftadan sonra ciddi yalancı kasılma yaşıyorsunuz maalesef sodadaki yeterli gelmiyor tabi yine siz bilirsiniz 🥰
terelelli81 _ozlmm kuzılay ilk sırada onerdı Dr sonra beyoazarı. En fazla kalsiyum ve en az tuz kızılayda.
Adfghjk234 _ozlmm kızılayın iki tane maden suyu var birinde sodyum yüksek onu alma. Sodyum yüksek olan afyon maden suyu. Sen Erzincan maden suyunu al şişenin önünde de yazıyor Büyük şekilde magnezyum diye. O şekilde :)
handeozt8 _ozlmm üzerinde zaten doğal mineralli su yazıyor Kızılay Beypazarı gibi ürünlerin ben soda yazan görmedim bile ama duydum hatta ben Kızılay Erzincan içiyorum magnezyum oranı diğerlerinden çok fazla
minik_koala_ve_annesi _ozlmm tansiyon sorunun yoksa beypazari ic canim tansiyonu yukseltiyor ama bilgin olsun onun disinda magnezyumu yuksek olanlar damla,pinar