BabyLoveMom merhaba öncelikle geçmiş olsun .
bende 10. haftamda geçirdim. boğaz ağrısı ile başladı sonra burun tıkanıklığı. aslında klasik grip gibi geçirdim. bu süreçte doktorum ateşim çıkarsa parol kullanabileceğimi söyledi. ancak bende ateş olmadı. ek vitamin, kan sulandırıcı kullanmadım doktorun söylemesiyle.
bol sıvı, meyve tüketerek geçirdim. içini ferah tut inşaallah değilsindir. olsa da hafif geçirirsin umarım sevgiler