Kızlar merhabalar. Bebeğin cinsiyetini ne zaman öğrendiniz?
beybito27 12. Haftada 18. Haftada netleşti 🥰
beybito27 12 de kız gibi dedi bugün 16 haftalık oldum gittim kesin kız
beybito27 11 haftalıkken
beybito27 15.haftada 😍
teachervera Ayyy kesinleştimi canımm çok sevindim💖🥰🥰
Bana 15te %70 kız dedi şuan 17+4 oldum bugün randevu var bakalım ne diyecek ☺️
girl_boy_annesi Teşekkür ederim canım 🌼💐
Merramay biz 14 e girdik göremedik henüz 🤭
beybito27 16.hafta da öğrendik