Nslhnhyrttn Bugun kontrolüm vardi bebeğimin kilosu 2800 5 gün geriden geliyormuş ☹️ kaşar ceviz süt muz tuketmeme rağmen kilosu az sanırım yemekle alakalı değil
edis22 Nslhnhyrttn benimkide oyleydi canim gelisimi cok yavaslamisti hareketleri cok azalmistibu yuzden 37+3de sezaryenle alindi. Sonra dogumda gordukki kordon bagi bacaklarina sarmis. Bu yuzden kan akimi yavaslayip ve gelisimi azalmisti
hunilimom Nslhnhyrttn benim de aynı doktorum olcumle de alakalı olabilir şuan gerisin geriliği gözükmüyor kiloya takılma dedi ablası 4 kilo doğmuştu bunu 3 kilo dogurucam sanırım
uraz_ve_annesi- Nslhnhyrttn benimkide 1 hafta geriden geliyordu her öğün 1 kase yoğurt yiyerek haftada 200 gr aldı bebiş kaşar kilo alırsa bile sağlıklı değil dedi doktorum yememi önermedi üstüne basa basa yoğurt dedi ve cidden aldık kilo
Gulcanozzz Nslhnhyrttn benimde 36da 2600-2700 demişti dedim kafi 😂 minnoş bebekler iyidir çıkarması da kolay hem 😌 hiç kilo aldırma çabam da yok çıkınca alır kilosunu 😌
Nslhnhyrttn uraz_ve_annesi- aslında bence doğru gebeliğimin başından beri sürekli yoğurt yedim kahvaltıda son bir aydır yemiyorum tekrardan baslyacm inşallah
edis22 Nslhnhyrttn bizinkide hep 1 hafta onden gidiyordu ama son haftalar o kordon dolanmasindan dolayi geride kaldi yavrucugum
hunilimom Nslhnhyrttn evet bir hafta da 100 Gr almis çıktı kızım doktora dedim 100 Gr almış bı sıkıntı olmasın dedim oda yok endişe etme felan dedi ablası da öyle 200-300 Gr eksik doğdu söylediklerinden
Nslhnhyrttn edis22 bana kordon dolanması demedi bebeğimin hareketleri iyi bilemedm ki niye böyle oldu 🤷