Adfghjk234 Hanımlarrrr… Gebelikte demiri düşük olanlar neler yapıyorsunuz artırabilen var mı başka yöntemlerle? Ben günde bir kere ilaç içiyorum ama pek düzelmiş sayılmaz 😐
Tugcebanu Adfghjk234 30da normaldi 33te düsük çıktı günde 2 ye çıkardı Demir ilacımı toparlanacak mı ben de merak ediyorum kırmızı etten tiksindim o etkili olmuş olabilir dediler bi de yumurta ve peyniri aynı anda yeme dedi
Nskyhn Adfghjk234 her gün 1 kaşık karadut reçeli yiyorum , toz bir ilacım var suya katıp içiyorum ( düzenli içmiyorum çok unutuyorum🤦🏻♀️) ona rağmen hep iyi çıkıyor.. karadutun çok faydası varmış
minikkurabiyelerinannesi Adfghjk234 bana doktorum sabah aç karnına keçiboynuzu pekmezi iç 1 yemek kaşığı demişti içine de 2,3 damla limon sık demişti. Ayrıca bol bol kırmızı et falan tüketmemi önermişti. Düzeldi sonra sizde deneyin isterseniz 😇
Adfghjk234 Tugcebanu demir yapan yiyeceklerin yanında süt ve süt ürünleri mantığı. Yumurta ile süt veya peynir yenmemeli demek 🤔
Tugcebanu Adfghjk234 o kahvaltı sofrasına oturduğumda aklıma hiçbir şey gelmiyor ya çok aç uyanıyoruz hahahahaha 😅 allah ne verdiyse 🤤🤤 biraz daha dikkat edeceğiz demek ki az kaldi zaten insallah düzelir 🥰
Adfghjk234 minikkurabiyelerinannesi artık 33 haftalık olduk daha cok dikkat etmeliyim bebege de bana da cok lazım 🙈
Adfghjk234 Tugcebanu 6. 7. Aylarda daha cok acıkıyordum. Şimdi sıcaklardan mıdır nedir pek canım cekmiyo 😊