enguzlhayalm_13 GzmArsln Evet canım ben yaşadım.Hafif kadık kramplarım vardı bende test yaptım negatif çıktı tam bugün kan vermeye gidicektin kanama oldu.3 ay öncede aynısını yaşamışdım.Kendiliğinden düştü aynı adet olur gibi oluyosun.
Esrauysal GzmArsln evet sık idrara çıkma oluyor surekli uyku ay bence var ama hayırlısı kuzum ınsallah yanılmayiz, sen kan ver bakalım bi hemen
Mamaaa GzmArsln bir hafta kadar daha sabredin piskolojik olabilir tanıdığım bir kaç insan kendini hamilelik piskolojisine sokup kusuyordu sonuç negatif raabbim gönlünüze göre versin
Kibra GzmArsln benim adetime yaklaşık 10 gün kadar vardı kan verdim pozitif cıktı ama değerim düşüktü 3 gün sonra tekrar verdim değerim yükselmişti şimdi 20 haftalık hamileyim kanda direk çıkıyo