Sevimcihan Merhabalar 11+5 günlük hamileyim ne olduğunu anlamadım bi anda göğüs altımdan karnıma doğru ağrı saplandı. Korkuyorum bisy olur mu ?
Kumral60 Sevimcihan canim gaz o adami mahvediyor resmen yemekle beraber su tuketme rahatlarsin karninida ov rahatlarsin belki.
Nefesim74 Bana da bişey diyin kızlar 37+4 üm sabaha karşı adet sancısı başladı ve hala devam ediyo ama düzenli değil geldiği zaman baya siddetli geciyo 1 saat sonra yada 2/3 saat sonra tekrar geliyo düzenli değil nisan su filan gelmedi acaba doğum mu baslicak bilemedim bu kadar şiddetli adet sancısı olması normal mi acaba yarın sabah kontrolüm var
Sevimcihan Nefesim74 ilk gebeliğim olduğu için bi bilgim yok ama doktorunuza sordunuz mu neden oluyormuş doğumada az kalmış
Kumral60 Nefesim74 dogum sa bile canim sancılarindan anlarsin 1 saate filan dusucekmi kontrol et bazende yalanci sanci oluyor oda yuruyunce geciyormus benimde ilk gebeligim ama bunlari biliyorum sadece.
Ozge1008 Sevimcihan muhtemelen öyledir. Ayaklarını sırtını falan sıcak tut üşütmemeye dikkat et geçer o zaman telaşlanma😊
Nefesim74 Sevimcihan benim de ilk gebeliğim bende tecrubesizim devlet hastanesine gidiyorum malesef doktoru arayıp sorma şansım yok sabah kontrolüm var insallah o zamana kadar bi sıkıntı olmaz
Nefesim74 Sevimcihan yok canım hala aynı saatte bir iki saatte bir gelip gidiyo yine ama bi türlü ağrılar sıklasmıyo 15 dk ya 10 dk ya falan dusmuyo düzensiz yani