-Papatya- ayy ben şuan 15+5 haftalığim kaç kere ağladım sanki ağzım düğümlendi hamile olmadan öyle istahliydim ki zaten kiloluydum ay hamile olduğumdan beri insan herşeyden tiksinir mi tiksindim ağladıkça ağlıyordum açım ama hiç birşey yiyemiyordum ekmekten bile tiksindim yediklerimi de zorla yedim şuan da da öyleyim ama eskiye göre biraz daha iyiyim inşallah gecicek 🌹