Gamzenur0809 33 haftalık olduk iki gündür af edersiniz geğirince midemden kötü koku oluyor neden acaba bilen var mıdır gyn ferro sanol kullanıyordum onu ıkıye cıkardım b 12 demir eksikliğinden dolayı ondan mı okuyor acaba ac karna içiliyor
Haticebrck21 Gamzenur0809 gün ferro bende kullandım kullandıkça daha fazla istiğfar edince artık kullanmayı bıraktım rennie verdiler mide için onu da kullanınca aynı oldum şimdi kullanmıyorum hicbir seyi
Gamzenur0809 Srdm bencede ilaçtan oluyor birnde aç karna içtim ilacı sonra yemek yıyemedım hemen midem bulandı aynı bu şekıl kokuyordu bencede ilaçtan ıkıye cıkarınca