Katre55 O kadar uğraşmama rağmen 3 gün önce kanaldaydı şimdi dönüyor ha bire kanaldan çıkmış doktor Cuma sezeryan dedi iki gün yürü ama gireceğini sanmıyorum dedi var mı benimle aynı sorunu olan
SenaSolmaz Katre55 bizimkiside doğum pozisyonunda ama hala kanala girmemiş🤦🏻♀️ Nolcak sonumuz bakalım allaha hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
Zeliha06 Katre55 biz de koca kafa olduğumuz için kanala giremiyor 😄 kemiklş biraz kafası tam normal Doğum sınırında bekliyoruz Pazartesi muane var sürekli çömelme ve yürüyüş yapıyorum
Senakl Benimde öyle sevgili anneler 39 haftaya girdik ilk bebeğim geçen cuma Çatı muayenesi oldum doktor kanala girmemiş hatta ben bakınca kafasını kaçırdı dedi bide bir ah geriden geliyor gelişimi kafasının ölçüsüde küçük yanı ama kanala girmemiş bakalım bu Cuma’yı bekliyorum 😪allahım hepimizin yanında olur inşallah 🙏🏻