Halime2 Kızlar bebeğinizin kıyafetlerini kaçıncı haftada yıkayıp tüm alısverişinizi tamamladınız? Ben 23 haftamdayım cok sabırsızım bir an once yapmak istiyorum ama biyandanda biraz daha beklemek istiyorum🥰
hunilimom Halime2 ikisinde de 32 de başladım yıka utule yerleştir vs derken çanta hazırlama 34 de bitirdim biraz erken senin icjn en azından bir 30. Haftaya kadar beklemeni öneririm
Bayancorek Halime2 23. haftada her şeyi hazırdı ama ; 33 de yıkadım, ütüledim. 35 iz şuan çantayı hazırlayacağım sadece.
Senazeynep34 Bende 30 a kadar eksiklerini bitirip , eşyalarını hazırlamaya başlayacağım. Sonra doğuma kadar güzel ve uzun bir diziye başlayıp yatmayı düşünüyorum ,😀😀
Mlktnc Halime2 32. Haftada yıkayıp ütüledim. 36da hastane çantamı hazırladım. 37 haftalık olduk ama tabi duramayip yine almaya devam ettiğim için hâlâ yıkanmayı bekleyenler var. 😂 Biraz daha geç yikasam daha mantıklı olacakmış sanki