Herkese merhaba. 39+5 haftalığız. Sabah kalkıp wc gittiğimde günlük ped ve çamaşırımın tamamen açık yeşilimsi sümüksü bir akıntıyla dolu olduğunu gördüm. Normalde de çok akıntım oluyor rengi vs benziyordu ama bu sefer çok ciddi miktardaydı. Nişan mı değil mi diye düşündüm ama çok üzerine düşmedim.
Normalde vajinamda sürekli baskı ve acı oluyordu garip bir şekilde bugün o ağrı yok denecek kadar az.
Nişan geldikten sonra vajinal ağrısında azalma yaşayan var mı yani nişan mıdır acaba yoksa enfeksiyon falan mıdır….
Bugün kontrolümüz var zaten ama tecrübeli analarımıza bir sormak istedim.