Merhaba arkadaşlar biz gebeliği öğrenince ilk iş olarak isim belirliyoruz ( oğlumda da öyle yapmıştık). Kız ismi olarak Zehra düşünmüştüm ancak yanına ikinci bir isim bulamadım ki bunlara alya ,lina vs istemiyorum anlamlı olsun istiyorum yada oğlumun ismi Furkan eymen ona uygun da olabilir dedim ama bulamadım;) Zehra ismini de yeğenim Zeynep ( ailemizdeki tek kız ) ona uygun olsın dedim fatıma annemizin ismi de diye aynı zamanda ama başka ism bulamadım. Bildiğiniz anlamı ve kişiliği güzel olan isim önerisi alabilir miyim?