Minnakkkk Kızlar 33.haftam doluyor ama hala kızımıza isim bulamadık 😒 Ayşin Zehra ile Elif Nisa arasında bı yogunlastık ama hala net degıl bı aralar da Nazlı Melek mı olsa acaba dıyordum her kafadan ses çıkıyor bız bulamadıkça ve daha cok sınır oluyorum siz olsanız Hangısını secerdınız
Minnakkkk Kumral60 ilk elıf Nisa dıye düşündük zaten ama sonra kararsız kaldıkça her kafadan ses çıkmaya başladıkça bizde şaşırdık aslında
Minnakkkk Armgn o konuda da cok kararsızım ama ıkı ısım olcak sanırım 🙈 ve benım adım Zeynep olmasa Zeynep Nil koyardım 😍 ıkısı cok hoş gelıyor kulaga da defne yi eşim istemıyor
Alisatina Minnakkkk kızım olsaydı istiyodum ama dün oğlum olcak oyuzden ARES koycam oğlumada... kız ismi MARISA ALİSA, TİNA, SARAH
MgeTimurhan Vera cok hosuma gider dunya malinda Gozu olmayan demek kiz olsaydi nil vera koyabilirdim ama erkek bebis bekliyorum 💕
Minnakkkk Alisatina degısık ısımler tabıkı zevk meselesı ama ben pek sevmıyorum öyle ısımlerı yabancı ismi gibi gelıyor ama dedıgım gıbı zevk meselesi
gzmerdn Minnakkkk kızımız olsaydı emel ege koyucaktık oğluşumuz geliyor ama ona ege koymaya karar verdik :)