Melekanne2606 Valla ilk brn korona oldum sandım. Halsizlik, ateş, belden karına yayılan ağrı, mide bulantısı,. Sonra test verdim 3 kere negatif çıktı. Sonra tüm belirtiler gitti tek böbreklerden vuran ağrı kaldı. İdrar tahlilinde bol miktarda kum görüldü. Ürolojiye gittim her 2 böbrekten kum döküyormuşum. Ve 2 haftada 1 idrsr tahlili verdim her seferindede kum döktüğümü gördüm. Ama benim eskidende taş öyküm var. Taş kırdırıp düşürmüştüm