htc34 merhabalar 38. Haftaya geldim. 4 ekime sezaryen günü verdiler. Hala net bişey yok. Doğumdan sonra bebek hemen muayne olucak çocuk cerrrahı tarafından. Tahliller yapılacakmış. Kist iyi huylumu kötü huylumu bakılacakmış. Ama büyük ihtimal ameliyat olucak. Size neler söylediler ayrıntılı yazarsanız cok memnun olurum.