Yasmn07 3 ay klomen kullandım etki etmedi bugün yine yumurta oluşmamış yumurta tembelliği var bende femara verdi adetin dördüncü günü günde 3 kez 6 gün kullanıcam eğer yine olmazsa iğne tedavisi dedi bu şekilde kullanıp hamile kalan var mı acaba