tosbikveannesii yaa yarasın paşaya,seninkide adıyla yaşasın canım, bende 5 aylık başlayayım diyorum bi ay daha bekleyeyim de 5 aylık olunca yavaş yavaş tadımlara başlarım, valla seviyor yiyorsa yemek sularından felan yedirebilirsin canım istersen, kahvaltılık olarak da genelde zaten yumurta peynir bebe bisküvisi muz vesayre yapılıyo sanırım bende bu şekilde yaparım