Anncem Merhabalar arkadaşlar adetime 6 gün var ve hiç bir belirtim yok Yani önceden adet olacakmısım gibi sancım oluyordu bi 10 gün öncesinde şuan bir belirtim yok merak ettim acaba ???
asuyalin Anncem hiç bişey anlayamazsınız bu şekilde, sanırım sancım yok hamile miyim diye soruyorsunuz ama dediğim gibi bu şekilde anlaşılmaz. Geciktiğiniz gün test yapın, ben 3 gün öncesinde yapmıştım pozitif çıkmıştı (geç döllenmeyse çıkmaz)