EmineDefneGokce yok, doktora danışmıştım herkes de olacak diye bir şey yok demist hani belirt dahi olmadan hamile olabilirsiniz gibi. Kasıklarımdaaa yoğun bi ağrı ve bel ağrısı uyku hali dısında bir belirti yok bu ayı iyi değerlendirdim. İlk gebeliğimde 3 aylıkken kalbi durdu kaybettim onda adet geçince öğrenmiş öncesinde de hic test yapmamıştım. Simdi en erken öğrenip öğrenir öğrenmez bana gel dedi doktor diye biraz paniğim. Bazen insanın içine doğar derler ya hamilelik öyle hissediyorum gibi ama iste adete 5 gün de var ne zaman kan versem az değer bile olsa çıkar diye karısık kafam ☺️