Merhabalar, ben 26+6 haftalık hamileyim. İlk tetenoz aşımı bundan bir buçuk ay önce vuruldum. İkinci dozuda bu sabah vuruldum. Sağlık ocağındaki ebe 30uncu haftanda yeniden gel dedi. Bende şehir dışına çıkacağımı söyledim, orada yaptırırsın dedi. Doğuma kadar kaç kez tetenoz aşısı oluyoruz? Doğuma kadar böyle her ay mı olacağım?