KumsAlyaa Kızlar doktora gittim bugün kese oluşmuş dedi 15 mm dedi fakat kalp atışı ve bebek için 10 gün sonra gel dedi 6 haftalık gözüküyor dedi normal mi 15 mm de kalp atışı duymamak bilgisi olan yardımcı olabilir mi
ParildayanYildiz KumsAlyaa o haftada bende duymamıştım normal canım 10 gün sonra gittiğinde inşaAllah duyarsın güzel düşün
gozdetrhn KumsAlyaa benimde 6 haftalık bugün gördüm kalp atışı ama duyamadım çok küçük dedi doktor ilerleyen haftalarda net duyulur dedi
KumsAlyaa Anonymousmom Uygulamaya göre 5+4 canım ama 6 haftalık gibi gözüküyor dedi inş duyarız 10 gün sonra
KumsAlyaa Mlktnc Canım uygulamaya göre 5+4 ama doktor 6 haftalık gibi duruyor dedi inş duyarım 10 gün sonra
KumsAlyaa mimar_anne yolk kesesi diye birşey demedi de canım kese oluşmuş gayet iyi rahmin içinde dedi dış gebelik değil dedi
KumsAlyaa gozdetrhn ben duyamadım canım uygulamaya göre 5+4 doktor 6 haftalık gibi dedi 10 gün sonraya randevu verdi
Sadikee Merhaba benim ilk gebeliğimde kızımda 8 haftalıkken duymuştuk şuan ikinci gebeliğim 7 haftalıkken duyduk yani geçen hafta endişelenmeyin derim
teachering06 KumsAlyaa 5+2de vajinal olarak keseyi görmüştük, 6+2de vajinal olarak bebeği gördük, karından görülmesi için çok erken 6dan somra bile çoğu zaman vajinal ancak görünüyor stres yapmayın